Sorin Burtea vă invită să descoperiţi secretele unor branduri cu notorietate, care au avut succes în perioada comunistă, dar şi după aceasta, marţi, 9 aprilie, la TVRi, de la ora 21.30, la “Investiţi în România!”.
Un produs pentru a deveni brand trebuie să treacă testul timpului! Fie că e vorba de ape minerale, vinuri, dulciuri, electrocasnice, confecții, detergenţi sau maşini, România se poate lăuda cu mărci românești puternice, care au făcut faţă tranziției de la comunism la capitalism și sunt cunoscute și astăzi în lume. A fost necesar ca cele care au rezistat vremurilor să se adapteze nenumăratelor modele de consumatori şi cerințe ale pieței, să se reinventeze, să schimbe imaginea și modul de a se comercializa. Dacă unele s-au pierdut, altele au renăscut spre bucuria nostalgicilor şi surprinderea celor tineri.
Eugenia, Borsec, Jidvei, Plafar, Ana Aslan, Guban, Adesgo, Dero, Romvac, Dacia, Tarom, Arctic şi Electromagnetica sunt nume cu care românii se identifică de zeci de ani. Unele dintre aceste branduri au fost cumpărate de mari companii din străinătate, altele, însă, au rămas cu capital 100% autohton.
Comunismul încă vinde, iar nostalgia românilor poate fi valorificată! Dovadă stau rezultatele sondajelor realizate de-a lungul anilor. În preferințele consumatorilor români, atât a celor din țară, cât și din diaspora, mărcile autohtone sunt printre cele mai de încredere când vine vorba de cumpărături.
Accesând liniile telefonice, afişate pe ecran, sau pagina de facebook a emisiunii, puteţi exemplifica produsele care vă trezesc amintiri şi vă aduc mai aproape de „acasă”.
Invitaţi:
- Dr. Anca Ştefan, manager al Institutului Naţional de Gerontologie şi Geriatrie “Ana Aslan”
- Eugen Scheuşan, directorul general al Electromagnetica Bucureşti
- Inginer chimist Constantin Chiurciu, director general al Romvac
***
Emisiunea “Investiţi în România!” este difuzată la TVR Internaţional şi retransmisă în Republica Moldova pe postul TVR MOLDOVA.